Aboneaza-te la cele mai noi stiri din IT
Cei care au mizat pe faptul ca integrarea jocurilor online in retelele de socializare le va aduce castiguri uriase, se confrunta cu o realitate putin diferita.
Mutarile de acest tip s-au dovedit extrem de riscante, de vreme ce o companie aflata astazi pe val se poate confrunta in ziua urmatoare cu pierderea masiva a utilizatorilor, scrie BGR.
Acesta a fost si cazul companiei Zynga - un gigant in domeniul jocurilor pentru retelele sociale, care nu a facut o achizitie foarte buna in momentul preluarii OMGPOP.
Compania americana Playnomics a facut o serie de studii, in urma carora s-a demonstrat ca 85% din jucatorii online de pe retelele sociale nu se mai intorc dupa prima zi.
Totodata, se arata barbatii sunt cei care abandoneaza primii un joc nou, in vreme ce femeile au nevoie de o durata medie de 4,5 zile pentru a se convinge ca nu vor sa mai aiba de-a face cu jocul respectiv.
Aceleasi studii scot in evidenta si o tendinta generala a jucatorilor de pe retelele sociale de a aloca mai mult timp acestei activitati in zilele de luni, in vreme ce sambata este ziua cea mai lejera.